Ta reklamacijski postopek (v nadaljevanju "reklamacijski postopek") ureja način in pogoje za uveljavljanje napak na blagu, kupljenem v spletni trgovini GOURMET COFFEE pri našem podjetju:
GourmetKava s.r.o., s sedežem na naslovu Za Kapličkou 1246, 547 01 Náchod, matična številka: 037 24 034, številka DDV: CZ03724034
vpisana v poslovni register, ki ga vodi Okrožno sodišče v Hradcu Kraljevem, oddelek C, vložek 34628
Naslov za dostavo: GourmetKava s.r.o., Mánesova 49, 120 00 Praga 2
Podpora strankam CZ: +420 725 556 179
Podpora strankam SK: +421 948 841 050 (O2)
Kontaktna e-pošta: info@gourmetkava.cz
1. Za katere napake smo odgovorni?
1.1 Kot prodajalec smo odgovorni za to, da vam je bilo naročeno blago dostavljeno in da je blago ob prevzemu brez napak. To pomeni, da je blago ob prejemu zlasti:
-
ima lastnosti, o katerih smo se dogovorili, ki smo jih opisali ali ki ste jih lahko pričakovali glede na naravo blaga in na podlagi oglaševanja; - je v ustrezni količini, meri ali teži; - je v skladu z zakonskimi zahtevami;
-
je primerno za namen, ki smo ga navedli ali za katerega se kupljeno blago običajno uporablja; - ustreza kakovosti, dogovorjeni med nami, ali, kjer je to primerno, kakovosti, ki jo zahteva veljavna in veljavna zakonodaja za vrsto blaga; in - je brez pravnih napak, tj. da blago ni predmet lastninskih pravic tretjih oseb in da so blagu priloženi dokumenti in listine, ki so potrebni za pravilno uporabo blaga.
Poleg tega smo potrošnikom odgovorni za odsotnost takšnih napak v garancijskem roku. Po preteku zakonsko določenega garancijskega roka ne zagotavljamo nobenega jamstva za kakovost.
1.2 Razlike v barvnih odtenkih v realnosti in na elektronskih prikazovalnih napravah ni mogoče šteti za napako blaga. Če blago ne ustreza vaši zamisli, imate, če ste potrošnik, pravico odstopiti od pogodbe v 14 dneh po prejemu blaga v skladu s 5. členom splošnih pogojev poslovanja.
1.3 Če se napaka na blagu pokaže v šestih mesecih po prejemu, se šteje, da je bilo blago pomanjkljivo ob prejemu.
2. Kakšen je garancijski rok?
2.1 Za neuporabljeno potrošniško blago je garancijski rok štiriindvajset mesecev od prejema blaga, razen če je na spletnem vmesniku, v dokumentih, priloženih blagu, ali v oglasu določen daljši garancijski rok.
2.2 Če je na blagu naveden datum minimalne trajnosti ali, v primeru pokvarljivega blaga, obdobje, v katerem se blago lahko uporablja, garancijski rok traja do tega datuma.
3. Katere pravice imate iz naslova pomanjkljive izpolnitve pogodbe?
3.1 Vaše pravice iz naslova stvarnih napak ureja civilni zakonik, zlasti členi 2099 do 2117, in če ste potrošnik, tudi členi 2165 do 2174.
3.2 V skladu z navedenimi določbami vam pripadajo zlasti naslednje pravice:
a ) Dopolnitev manjkajočega blaga, če dostavimo manjšo količino od dogovorjene ali dostavimo nepopolno blago, imate pravico do dopolnitve manjkajočega blaga.
b) Popust na nakupno ceno, če je bila na blagu napaka, ko ste ga prejeli, ali če se je napaka pojavila v garancijskem roku, lahko vedno zahtevate razumen popust na nakupno ceno.
c) Zamenjava blaga ali okvarjenega dela blaga, vedno lahko zahtevate zamenjavo blaga ali okvarjenega dela blaga, razen če je to nesorazmerno z naravo napake (tj. zlasti če takojšnje popravilo predmeta ni mogoče) in če gre le za manjšo kršitev pogodbe. Pravico imate do zamenjave blaga ,če je okvarjen le del blaga. Če med postopkom reklamacije ugotovimo, da je pomanjkljiv le del blaga, bomo zamenjali ta del. Ne moretezahtevati zamenjave blaga, ki je rabljeno ali prodano po nižji ceni. Namesto tega lahko zahtevate popust na nakupno ceno.
d) Popravilo izdelka, poku je blago mogoče popraviti, imate pravico do brezplačne odprave napake. Če se med reklamacijskim postopkom izkaže, da blaga ne moremo popraviti, vas bomo o tem nemudoma obvestili, vi pa lahko izberete drugo drug način obravnave reklamacije, kot je določen tukaj.
e) Povračila (odstop od pogodbe)
P
ovračilo lahko zahtevate le, če: - naša dobava pomanjkljivega ali nepopolnega predmeta pomeni bistveno kršitev pogodbe ali - ne moremoodpraviti napake, zaradi katere blaga ne morete pravilno uporabljati, ali ne moremo zamenjati blaga s to napako (npr.
blago se ne proizvaja več); ali - blaga ne morete pravilno uporabljati zaradi ponovnega pojava napake po popravilu (ponovni pojav iste napake po vsaj dveh predhodnih popravilih); ali - na blagu je več napak (hkratni pojav vsaj treh popravljivih napak, od katerih vsaka preprečuje pravilno uporabo blaga); ali - ne upoštevamo roka za obravnavo reklamacije/ne poskrbimo za odpravo napake v 30 dneh po reklamaciji.
3.3 Pogoj za zamenjavo ali povračilo (odstop od pogodbe) je, da izdelek vrnete v stanju, v kakršnem ste ga prejeli. Izjema je, če:
( a ) se je stanje spremenilozaradi pregleda z namenom odkritja napake na izdelku; (b )ste izdelek uporabljali, preden je bila napaka odkrita; (c) s svojim dejanjem ali opustitvijo niste povzročili nezmožnosti vrnitve izdelka v nespremenjenem stanju; ali (d) jste izdelek prodali, preden je bila odkrita napaka, ga porabili ali spremenili med običajno uporabo; če se je to zgodilo le delno, nam morate vrniti, kar še lahko vrnete, in nam povrniti škodo v obsegu, v katerem ste imeli koristi od uporabe izdelka.
4. Kdaj ne morem uveljavljati svojih pravic iz naslova pomanjkljive izpolnitve?
4.1 Do pravic iz naslova pomanjkljive izpolnitve niste upravičeni, če:
-
ste za napako vedeli, preden ste prevzeli izdelek, - ste napako povzročili sami ali - je garancijski rok potekel.
4.2 Zahtevki iz naslova garancije in odgovornosti za napake ne veljajo za:
- obrabo, ki je posledica običajne uporabe blaga;
- napake, ki so posledica nepravilne uporabe blaga, neupoštevanja navodil, nepravilnega vzdrževanja ali nepravilnega skladiščenja; - napake na rabljenem predmetu, ki ustrezajo stopnji uporabe ali obrabe, ki jo je imelo blago ob prevzemu; - predmete, prodane po nižji ceni - samo v zvezi z napako, za katero je bila dogovorjena nižja cena; ali - če to izhaja iz narave predmeta (zlasti blago, ki zaradi svoje narave ne more trajati ves čas garancijskega roka).
Ne odgovarjamo za poškodbe oseb ali škodo na premoženju ali blagu, ki so posledica nestrokovnega ravnanja z blagom, napačne uporabe blaga ali malomarnosti.
5. Kako ravnati pri uveljavljanju zahtevka?
5.1 Zahtevek morate pri nas vložiti brez nepotrebnega odlašanja po odkritju napake.
5.2 Reklamacije sprejemamo v naših prostorih, kjer je sprejem reklamacije mogoč glede na obseg prodanega blaga. Priporočamo vam, da za čim hitrejšo obravnavo reklamacije uporabite naše prostore.
Če želite stvar popraviti in je v potrdilu o trajanju pravic iz naslova stvarne napake (garancijski list) navedena oseba, ki je določena za popravilo, ste dolžni vložiti reklamacijo pri tej osebi. To ste dolžni storiti le, če se ta oseba nahaja v istem kraju kot mi ali v kraju, ki vam je bližji.
5.3 Priporočeni postopek reklamacije:
- Za hitrejšo obravnavo nas lahko o tem vnaprej obvestite po telefonu, elektronski pošti ali pisno, po možnosti s fotografijami reklamiranega blaga;
- hkrati je priporočljivo, da nas obvestite o tem, katero pravico ste izbrali iz pomanjkljive izpolnitve, tj. ali vas zanima dopolnitev manjkajočega, popust na kupnino, zamenjava blaga ali njegovih pomanjkljivih delov, popravilo blaga, vračilo denarja ali druge pravice v skladu s tem reklamacijskim pravilnikom in Civilnim zakonikom
- nam reklamirano blago dostavite skupaj z reklamacijo ali naknadno (drugače kot po povzetju, ki ga ne sprejemamo) na naslov poslovnih prostorov na naslovu Mánesova 49, Praga 2 (ali na naslov osebe, določene za popravilo), pri pošiljanju blaga priporočamo, da ga zapakirate v ustrezno embalažo, da se ne poškoduje ali uniči;
- za olajšanje postopka je priporočljivo priložiti dokazilo o nakupu blaga ali davčni dokument - račun, če je bil izdan, ali drug dokument, ki dokazuje nakup blaga, skupaj z opisom napake in predlogom, kako rešiti reklamacijo.
Neupoštevanje kateregakoli od zgornjih korakov ali nepredložitev katerega koli od zgornjih dokumentov ne preprečuje pozitivne poravnave zahtevka v skladu z zakonskimi pogoji.
5.4 Za trenutek uveljavljanja zahtevka se šteje trenutek, ko smo bili obveščeni o napaki in je bila uveljavljena pravica iz odgovornosti za napake prodanega predmeta.
5.5 O prejeti reklamaciji odločimo takoj, v zapletenih primerih pa v treh delovnih dneh. Ta rok ne vključuje časa, ki je glede na vrsto izdelka ali storitve potreben za strokovno oceno napake. Reklamacije, vključno z morebitno odpravo napake, bomo obravnavali brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje v 30 dneh od datuma reklamacije, razen če se dogovorimo za daljši rok.
5.6 Če izberete pravico, ki je iz objektivnih razlogov ni mogoče odobriti (zlasti v primeru nepopravljivih napak ali v primeru zamenjave blaga, ki ni mogoča), vas bomo nemudoma kontaktirali. V takem primeru lahko izberete drugo pravico v skladu s tem pritožbenim postopkom.
5.7 Ko vložite reklamacijo, vam bomo izdali pisno potrdilo o tem, kdaj ste uveljavljali pravico, kakšna je vsebina reklamacije in kakšen način obravnave reklamacije zahtevate. Prav tako vam bomo (po poravnavi reklamacije) izdali potrdilo o datumu in načinu poravnave reklamacije, vključno s potrditvijo popravila in trajanja popravila, ali pisno izjavo o razlogih za zavrnitev reklamacije.
5.8 V skladu s civilnim zakonikom ste upravičeni do povračila stroškov, ki so razumno nastali pri reklamaciji blaga. Upoštevajte, da morate pravico do povračila teh stroškov uveljaviti v enem mesecu po izteku roka, v katerem je treba napako reklamirati.
Ta pritožbeni postopek velja in se uporablja od 13.2.2018.