Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju "pogojiposlovanja") veljajo za pogodbe, sklenjene prek spletne trgovine GOURMET KIVA na spletnem vmesniku www.gourmetkava.cz (v nadaljevanju "spletnivmesnik") med

našim podjetjem

Â



GourmetKava s.r.o., s sedežem na naslovuDagmar BureÅ'ové 2925/10, 13000 Praga, ID: 037 24 034, davčna številka: CZ03724034



Naslov za dostavo: GourmetKava s.r.o., Mi¡nesova 49, 120 00 Praga 2 Kontaktni e-poštni naslov:info@gourmetkava.cz

kot prodajalec

in vi kot kupec

1.

S prodajno pogodbo se zavezujemo, da vam bomo dostavili blago, navedeno v naročilu, vi pa se zavezujete, da boste to blago prevzeli (osebno ali od prevoznika) in plačali nakupno ceno (ali samo ceno), vključno z vsemi stroški, povezanimi z dostavo blaga, in stroški, povezanimi z izbranim načinom plačila, kot je določeno v naročilu.
Če v našem dogovoru ni določeno drugače, kupoprodajna pogodba ne vključuje ponavljajoče se izpolnitve v obliki predplačniškega nakupa (temveč le rednonaročnino),tj. našo obveznost, da vam v dogovorjenem časovnem intervalu večkrat dostavimo blago, in vašo obveznost, da nam za vsako posamezno dostavo blaga plačate kupnino.

Lastninsko pravico na blagu pridobite s plačilom celotne nakupne cene, vendar ne pred prevzemom blaga.

1.1.         Ali se prodajna pogodba nanaša samo na blago?

Prodajna pogodba (ali samo "pogodba") se tukaj nanaša na katero koli pogodbo, sklenjeno v skladu s temi pogoji. Tako je lahko na primer tudi pogodba o opravljanju storitev.

1.2.          Ali je prodajna pogodba pogodba pogodba o potrošnji?

Gre za potrošniško pogodbo, če ste potrošnik, tj. če ste fizična oseba in kupujete blago zunaj okvira svoje dejavnosti ali zunaj okvira svoje samostojne dejavnosti. V nasprotnem primeru ne gre za potrošniško pogodbo in v skladu z veljavnimi predpisi in temi pogoji za vas ne velja varstvo potrošnikov. Zlasti kot nepotrošnik nimate pravice odstopiti od pogodbe brez navedbe razloga.

1.3.          What rights do you have as a consumer?

Kot potrošnik imate naslednje pravice:

-Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â pravico do odstopa od pogodbe, sklenjene s komunikacijskimi sredstvi v trgovini, kot so telefon, elektronska pošta ali spletna trgovina (člen 5 teh splošnih pogojev);

-Â Â Â Â Â Â Â pravico do garancije za blago njegovih pogojev in uporabo ureja pritožbeni postopek;

-Â Â Â Â Â Â Â Â pravico do informacij pred sklenitvijo pogodbe (informacije so navedene v teh splošnih pogojih ali na spletnem vmesniku);

-Â Â Â Â Â Â pravico do izvensodne rešitve potrošniškega spora iz pogodbe(člen 7.3 teh splošnih pogojev).

1.4.          What is the accessory?

Prilogo urejajo naslednji dokumenti:

-Â Â Â Â Â Â Â Â Ti pogoji opredeljujejo in omejujejo naše pravice in obveznosti;

-Â Â Â Â Â Â Â Â Pravilnik o pritožbah, ki ga bomo upoštevali pri pritožbah v zvezi z blagom;

-Â Â Â Â Â Â Pogoji uporabe spletnega vmesnika, ki urejajo varstvo vaših osebnih podatkov, varstvo vsebine spletnega vmesnika in nekatera druga razmerja, povezana z vašo uporabo spletnega vmesnika;

-Â Â Â Â Â Â Â Â pogoje in navodila, določena v spletnem vmesniku, tudi ob sklenitvi pogodbe;

-Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â naročilo in njegov sprejem z naše strani,

in v zadevah, ki niso zajete v tem dokumentu, z veljavnimi predpisi:

-Â Â Â Â Â Â Â Â Zakon št. 89/2012 Z. z., Civilni zakon, z vsakokratnimi spremembami (v nadaljevanju: "Civilni zakon");

-Â Â Â Â Â Â Â Â Â Zakon o varstvu potrošnikov št. 634/1992 Coll. s spremembami (samo če ste potrošnik).

Če je vaše prebivališče ali sedež zunaj Češke republike ali če vaša oprema vsebuje drug mednarodni element, potrjujete, da za vašo opremo velja češko pravo. Če ste potrošnik in jurisdikcija vaše države prebivališča zagotavlja višjo raven varstva potrošnikov kot češka jurisdikcija, vam je v vašem razmerju zagotovljena ta višja raven varstva.

1.5.           Kako se strinjate s pogoji in določili?

Z oddajo naročila in njegovo potrditvijo v spletnem vmesniku potrjujete, da ste prebrali te pogoje in se z njimi strinjate.

Pogoje lahko spremenimo ali dopolnimo. Vaše pravice in obveznosti vedno urejajo pogoji, na podlagi katerih so nastale.

Â

2.     NAKUPNA POGODBA

2.1.          Kako sklenemo prodajno pogodbo?

V spletnem vmesniku je na voljo seznam blaga, vključno z opisom glavnih značilnosti vsakega predmeta. Za vsako blago je navedena cena, vključno z vsemi davki, dajatvami in pristojbinami. Predstavitev blaga je zgolj informativnega značaja in ne pomeni ponudbe za sklenitev pogodbe v smislu člena 1732(2) civilnega zakonika. Za sklenitev pogodbe je potrebno, da ste poslali naročilo in da smo to naročilo sprejeli.

2.2.                                                                Kako lahko oddam naročilo?

Naročilo lahko vedno oddate prek spletnega vmesnika (z izpolnitvijo obrazca), lahko pa tudi po telefonu, elektronski pošti ali na drug način, ki ga omogočamo glede na trenutne informacije v spletnem vmesniku. Naročilo za sklenitev kupoprodajne pogodbe za redno naročnino lahko oddate prek obrazca, ki je na voljo v spletnem vmesniku. Elektronsko obvestilo, ki vam ga pošljemo po elektronski pošti in vas obvešča o možnosti redne naročnine, ni ponudba za sklenitev takšne pogodbe.

Obrazec za naročilo mora vsebovati vse podatke, ki so predpisani v obrazcu, vključno z natančno oznako naročenega blaga (po potrebi številčno oznako blaga), številom kosov, izbranim načinom plačila in prevoza ter vašimi kontaktnimi podatki (po potrebi za dostavo in izstavitev računa).

Pred odpremo naročila boste prejeli rekapitulacijo naročila, vključno s končno ceno (odvisno od izbranega načina prevoza in plačila). Priporočamo, da preverite vrsto in količino blaga, elektronski naslov in naslov za dostavo. V območju za rekapitulacijo imate zadnjo možnost, da spremenite vnesene podatke.

Če želite oddati naročilo, pritisnite gumb "Potrdi naročilo/plačilo z bitcoini". Vnesite svoje podatkemenimo, da so informacije, navedene v zavezujočem naročilu, pravilne in popolne. Če jih spremenite, nas o tem nemudoma obvestite po telefonu ali e-pošti.

Obvestili vas bomo o prejemu vašega naročila. Informacija (potrditev) o prejemu naročila se pošlje samodejno in ne pomeni, da smo naročilo sprejeli, razen če je to izrecno navedeno v potrditvi.

Če dvomimo o pristnosti in resnosti naročila, lahko stopimo v stik z vami, da ga preverimo. Nepreverjeno naročilo lahko zavrnemo. Takšno naročilo bo obravnavano, kot da ni bilo oddano.

2.3 Kdaj je pogodba sklenjena?

Prodajna pogodba je sklenjena v trenutku, ko prejmete naš sprejem naročila. Sprejem naročila vam bomo poslali na elektronski naslov, ki ste ga navedli v naročilu. Če sprejema naročila ne prejmete, je pogodba sklenjena, ko plačate celotno kupnino ali prevzamete naročeno blago (kar je prej). Sprejetje naročila (sprejem) je lahko del informacij o prejemu naročila v skladu s točko 2.2 teh pogojev (če je izrecno navedeno v potrdilu o prejemu naročila) ali pa sledi ločeno od potrdila o prejemu naročila.

Informacije o posameznih tehničnih korakih, ki vodijo do sklenitve pogodbe, so vidne v spletnem vmesniku.

2.4 Ali lahko prekličete že oddano naročilo?

Naročilo, ki ga še nismo sprejeli (tj. nismo vam poslali potrdila o sprejetju naročila v skladu s členom 2.3 teh splošnih pogojev), lahko prekličete po telefonu ali elektronski pošti. Vsa naročila, ki jih prejmemo, so zavezujoča. Poznejša preklic naročila je mogoč le v dogovoru z nami. Če je na ta način preklicano naročilo za blago, ki ga ni mogoče umakniti iz pogodbe (za podrobnosti glej člen 5), smo upravičeni do povračila stroškov, ki smo jih že imeli v zvezi s pogodbo.

2.5 Ali lahko ceno, prikazano v spletnem vmesniku, spremenimo?

Cene predstavljenega blaga ter cene za pakiranje, pošiljanje in dostavo veljajo v času, ko so prikazane v spletnem vmesniku. Morebitnih popustov na ceno blaga ni mogoče medsebojno kombinirati, razen če je v spletnem vmesniku izrecno navedeno drugače.

V primeru očitne tehnične napake na naši strani pri ceni blaga v spletnem vmesniku ali med postopkom naročanja vam blaga nismo dolžni dostaviti po očitno napačni ceni, tudi če vam je bil poslan sprejem naročila v skladu s temi pogoji. V tem primeru si pridržujemo pravico do odstopa od pogodbe.

Če cena, navedena za blago v spletnem vmesniku ali med postopkom naročanja, ni več aktualna, vas bomo o tem nemudoma obvestili. Če vaše naročilo še ni bilo sprejeto, nismo dolžni skleniti pogodbe.

Na poslana naročila ne vplivajo spremembe cen, ki se zgodijo med pošiljanjem naročila in našim sprejetjem naročila v skladu z 2.3 teh splošnih pogojev.


2
.6 V katerih jezikih se lahko sklene pogodba? Pogodba se lahko sklene v češkem jeziku, razen če se izrecno dogovorimo za drug jezik.

2.7 Ali imate možnost pridobiti pogodbo v besedilni obliki?

Pogodba ni sklenjena v pisni obliki s podpisi strank. Pogodba je sestavljena iz teh splošnih pogojev, vašega naročila in našega sprejetja naročila. Celotna pogodba bode na vašo zahtevo pošlje po elektronski pošti ali natisne po pošti. Če ga pošljete po pošti, lahko od vas zahtevamo, da plačate s tem povezane stroške.

2.8 Ali je pogodba kje shranjena?
P
ogodbo (vključno s temi splošnimi pogoji) hranimo v elektronski obliki.
Pogodba ni dostopna tretjim osebam, vendar vam jo bomo na vašo zahtevo poslali. 2.9 Kaj storiti, če česa v pogodbi ne razumete?

Če imate kakršna koli vprašanja o pogojih ali pogodbi, nas lahko kontaktirate po telefonu ali elektronski pošti. Z veseljem vam bomo posredovali vse potrebne informacije.

3. PLAČILNI POGOJI

3.1 Katere načine plačila sprejemamo?

Kupnino lahko plačate predvsem z naslednjimi načini:

- po povzetju ali ob osebnem prevzemu blaga na odpremnih mestih ali ob osebnem prevzemu na kontaktnih mestih mreže Zásilkovna;

- z gotovino pred dostavo blaga z nakazilom na naš bančni račun (navodila vam bodo posredovana v potrditvi naročila);

- z gotovino vnaprej s kreditno kartico;

- v virtualni valuti Bitcoin brezgotovinsko prek plačilnega sistema BitPay.

Vsi drugi načini plačila so navedeni v spletnem vmesniku.

Za nekatere načine plačila (zlasti za plačilo po povzetju) se lahko zaračunajo tudi dodatni stroški. Ta nadomestila so navedena v spletnem vmesniku. Naročilo bo vedno vsebovalo končno ceno, ki že vključuje pristojbine, povezane z izbranim načinom plačila.

3.2 Obdelava plačil v virtualni valuti Bitcoin

Plačila za blago v virtualni valuti Bitcoin se izvajajo prek plačilnega sistema BitPay. Pretvorba iz čeških kron ali evrov v virtualno valuto Bitcoin bo izračunana v skladu s trenutnim menjalnim tečajem virtualne valute Bitcoin pri sistemu BitPay.

Kot potrošnik, ki plačuje z virtualno valuto Bitcoin, se zavedate tveganj, povezanih s plačevanjem z virtualno valuto Bitcoin, zlasti velike nestanovitnosti menjalnega tečaja virtualne valute Bitcoin. Cena blaga, navedena v čeških kronah, velja za odločilno. Zato se vam lahko povrne manjši znesek virtualne valute Bitcoin, kot je znesek virtualne valute Bitcoin, knjižen v breme vašega računa v virtualni valuti Bitcoin, ki ste ga plačali kot nakupno ceno. Znesek virtualne valute Bitcoin, ki vam bo vrnjen, bo določen glede na menjalni tečaj BitPay.

3.3 Kdaj je treba plačati nakupno ceno?

V primeru gotovinskega plačila je kupnina zapadla v plačilo ob prevzemu blaga. V primeru negotovinskega plačila pred dobavo blaga je cena zapadla v plačilo v petih dneh po prejemu naročila v skladu s točko 2.3.

3.4 V kateri valuti lahko plačate?

Plačilo blaga je mogoče v čeških kronah (CZK), evrih (EUR) ali v virtualni valuti Bitcoin (BTC). Cena, navedena v čeških kronah, je odločilna za določitev končne cene.

3.5 Kdaj lahko zahtevamo polog ali plačilo vnaprej?

Predplačilo kupnine lahko zahtevamo predvsem pri naročilih, katerih skupna cena presega 5.000 CZK (200 EUR).

Poleg tega lahko od vas zahtevamo plačilo celotne cene blaga pred njegovo odpremo ali izročitvijo (člen 2119(1) civilnega zakonika se ne uporablja).

3.6. Kako izdajamo računenky v zvezi z elektronsko registracijo prodaje?

V skladu z Zakonomšt. 112/2016 Z. z. o evidentiranju prodaje smovam dolžni izdati potrdilo o prejemu. Hkrati smo dolžni prejeto prodajo registrirati pri davčnem upravitelju prek spleta; v primeru tehnične okvare najpozneje v 48 urah.

prodajalec je dolžan kupcu izdati potrdilo o prejemu.
Hkrati ste dolžni prejemek registrirati pri davčnem organu na spletu; v primeru tehnične napake najpozneje v 48 urah. s strinjanjem s temi
pogoji nam hkrati dajete soglasje, da vam izdamo elektronsko potrdilo o prejemu.

4. POGOJI DOSTAVE

4.1 Kako pošljemo blago?

Načini dostave blaga so navedeni v spletnem vmesniku. V naročilu lahko izberete določen način dostave blaga. Če načina pošiljanja blaga ne izberete, ga lahko določimo mi.

4.2 Kakšni so stroški dostave blaga?

Stroški dostave so vedno odvisni od velikosti in narave blaga ter cenika izbranega prevoznika. Dejanski stroški dostave blaga so prikazani v spletnem vmesniku.

Naročilo bo vedno vsebovalo končno ceno, ki že vključuje stroške izbranega načina dostave.

4.3 Kdaj vam bomo dostavili blago?

Čas dostave je vedno odvisen od razpoložljivosti blaga ter izbranega načina prevoza in plačila.

Blago, ki je na zalogi, bo običajno predano prevozniku v petih delovnih dneh po prejemu naročila (pri pošiljanju blaga po povzetju ali osebno) ali po nakazilu plačila na naš račun (pri brezgotovinskem plačilu).

Blago, ki ni na zalogi, se odpošlje takoj, ko je to mogoče. O točnem datumu vas bomo obvestili.

Dostava blaga v skladu s temi pogoji pomeni, da vam je blago dostavljeno. Če nerazumno zavrnete prevzem blaga, se to ne šteje kot naša opustitev dobave blaga ali odstop od pogodbe z vaše strani.

4.4 Kakšen je postopek za prevzem blaga?

Ob prejemu blaga preverite, ali je embalaža blaga nepoškodovana. Če odkrijete kakršne koli pomanjkljivosti, o tem nemudoma obvestite prevoznika in nas. Če zavrnete prevzem pošiljke s poškodovano embalažo, se to ne šteje za nerazumno zavrnitev.

Od trenutka, ko prevzamete blago (ali od trenutka, ko bi ga morali prevzeti, vendar tega zaradi kršitve pogodbe niste storili), preide odgovornost za naključno uničenje, poškodbo ali izgubo blaga na vas.

4.5 Kaj se zgodi, če blaga ne prevzamete?

Če je iz razlogov na vaši strani treba blago dostaviti večkrat ali na drugačen način, kot je bilo dogovorjeno, ste odgovorni za stroške take dostave.

Če brez razloga ne prevzamete blaga, smo upravičeni do odškodnine za stroške dostave in skladiščenja blaga ter za vse druge stroške, ki nam nastanejo zaradi neprevzema blaga. Ti stroški ne smejo presegati 10 CZK za vsak dan skladiščenja. Stroški skladiščenja lahko skupaj znašajo največ 500 CZK ali kupnino, če je ta nižja od 500 CZK.

Poleg tega imamo v takem primeru pravico odstopiti od pogodbe.

5. ODSTOP OD KUPOPRODAJNE POGODBE

5.1. Kako lahko odstopite od pogodbe?

Od kupoprodajne pogodbe lahko odstopite v 14 dneh od datuma prejema blaga, če gre za redni nakup blaga, pa v 14 dneh od datuma prejema prve dobave blaga; če je dobava razdeljena na več delov, pa od datuma prejema zadnje dobave. Priporočamo, da obvestilo o odstopu od kupoprodajne pogodbe pošljete na naš naslov za dostavo ali po elektronski pošti. Za odstop od pogodbe lahko uporabite vzorčni obrazec. Prejem obvestila bomo potrdili brez nepotrebnega odlašanja.

Razlogov za odstop od pogodbe vam ni treba navesti.

5.2 Kakšne so posledice odstopa od pogodbe?

Z odstopom od pogodbe se pogodba razveljavi od samega začetka in se obravnava, kot da ni bila sklenjena.

Če vam je bilo z vašim soglasjem skupaj z blagom podarjeno darilo, darilna pogodba preneha veljati, ko katera koli od strank odstopi od pogodbe. Darilo nam morate poslati nazaj skupaj z vrnjenim blagom.

5.3 Kdaj ne morem odstopiti od pogodbe?

V skladu s členom 1837 civilnega zakonika med drugim ni mogoče odstopiti od naslednjih pogodb:

- o dobavi blaga, ki je bilo prilagojeno vašim željam ali za vašo osebo;

- pri dobavi hitro pokvarljivega blaga ali blaga, ki je bilo po dobavi nepovratno pomešano z drugim blagom;

- pri dobavi blaga v zaprti embalaži, ki ste ga odstranili iz embalaže in ga iz higienskih razlogov ni mogoče vrniti.

5.4 Kako nam boste blago vrnili?

Blago nam morate vrniti v 14 dneh po odstopu od pogodbe na naš naslov za dostavo, v katerikoli lokal ali na naš sedež. Blaga ne pošiljajte po povzetju. Blaga, poslanega po povzetju, nismo dolžni sprejeti.

Priporočamo, da vrnjenemu blagu priložite:

- kopijo dobavnice in računa, če sta bila ta dokumenta izdana, ali drugo dokazilo o nakupu;

- pisno izjavo o odstopu od pogodbe (na našem obrazcu ali kako drugače) in izbrani način vračila (bančno nakazilo, osebni prevzem gotovine ali poštni nalog ali kako drugače). V izjavi navedite svoj naslov za dostavo, telefonsko številko in e-pošto.

Če ne predložite katerega koli od zgoraj navedenih dokumentov, to ne preprečuje pozitivne obdelave vašega odstopa v skladu z zakonskimi pogoji.

5.5 Kdaj boste dobili svoj denar nazaj?

V 14 dneh po vašem odstopu od pogodbe vam bomo vrnili vsa prejeta denarna sredstva. Vendar upoštevajte, da vam nismo dolžni vrniti denarja, preden nam vrnete blago ali dokažete, da ste nam blago poslali.

Poleg kupnine ste upravičeni tudi do povračila stroškov dostave blaga do vas. Če pa ste izbrali način dostave, ki ni najcenejši način dostave, ki ga ponujamo, vam bomo povrnili stroške dostave blaga v znesku, ki je enak najcenejšemu ponujenemu načinu dostave.

Vrnili vam bomo denar:

- na enak način, kot smo ga prejeli; ali

- na način, ki ga boste zahtevali;

Poleg zgoraj navedenih načinov lahko denar vedno vrnemo tako, da ga pošljemo na bančni račun ali račun, s katerega so bila nakazana sredstva za plačilo nakupne cene (razen če nam to sporočite v desetih dneh po preklicu). S sprejetjem teh pogojevse strinjate s pošiljanjem sredstev, kot je opisano v prejšnjem stavku, pod pogojem, da vam s tem ne nastanejo dodatni stroški.

Če ste kot način plačila nakupne cene izbrali virtualno valuto Bitcoin, vam bo nakupna cena blaga v čeških kronah vrnjena prek plačilnega sistema BitPay, ki bo nato nakupno ceno v čeških kronah pretvoril v virtualno valuto Bitcoin v skladu s trenutnim menjalnim tečajem. Tako pretvorjeni znesek bo vrnjen na vaš račun v virtualni valuti Bitcoin v virtualni valuti Bitcoin.

Stroške, povezane s pošiljanjem vrnjenega blaga na naš naslov, nosite vi,tudi če blaga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po običajni poštni poti.

5.6 Kaj storiti, če je bilo vrnjeno blago poškodovano?

Ko pošiljate blago, ga zavijte v ustrezno embalažo, da se ne poškoduje ali uniči.

Če ugotovimo, da je blago, ki ste ga vrnili, poškodovano, obrabljeno, umazano ali delno porabljeno, nam boste za to zmanjšanje vrednosti odgovarjali vi.

5.7.Kdaj lahko odstopimo od prodajne pogodbe?

Pridržujemo si pravico do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:

- zaradi tehnične napake je bila v spletnem vmesniku prikazana očitno napačna cena blaga (člen 2.5 teh splošnih pogojev);

- blaga iz objektivnih razlogov ni mogoče dobaviti pod prvotnimi pogoji (predvsem zato, ker se blago ne proizvaja več, ker je dobavitelj prenehal dobavljati v Češko republiko itd.);

- izpolnitev postane objektivno nemogoča ali nezakonita.

Če nastopi katera od zgoraj navedenih okoliščin, vas bomo nemudoma obvestili o odstopu od pogodbe. Odstop od pogodbe je za vas veljaven od trenutka, ko vam je vročen.

Če ste kupnino že plačali v celoti ali delno, vam bomo prejeti znesek vrnili brez gotovine na račun, ki nam ga v ta namen posredujete ali s katerega ste opravili plačilo. Denar vam bomo vrnili v petih dneh po odstopu od kupoprodajne pogodbe.

5.8 Ali lahko odpoveste redno naročnino?

Redno naročnino lahko prekličete tako, da pošljete elektronsko sporočilo na naš elektronski naslov. Odpovedni rok je 10 dni in začne teči na dan, ko smo prejeli obvestilo.

6. PRAVICE IZ NASLOVA POMANJKLJIVE IZPOLNITVE

Vaše pravice iz naslova pomanjkljive izpolnitve urejajo veljavni splošno zavezujoči pravni predpisi (zlasti členi 1914 do 1925, 2099 do 2117 in, če ste potrošnik, členi 2158 do 2174 civilnega zakonika).

Pri uveljavljanju pravic iz naslova pomanjkljive izpolnitve bomo ravnali v skladu z našim pritožbenim postopkom. Pred vložitvijo zahtevka natančno preberite pritožbeni postopek, da bo zahtevek rešen čim hitreje in v vaše zadovoljstvo.

7. KONČNE DOLOČBE

7.1 Kakšna pooblastila imamo za izvajanje svojih dejavnosti in kdo nas pri tem nadzoruje?

Za prodajo blaga smo pooblaščeni na podlagi obrtnega dovoljenja. Za naše dejavnosti ni potrebno nobeno drugo dovoljenje.

Trgovinski nadzor izvaja pristojni trgovinski organ v okviru svojih pristojnosti. Nadzor skladnosti z zakonskimi predpisi o tehničnih zahtevah za blago in varnosti Nadzor nad blagom izvaja češki trgovinski inšpektorat (http://www.coi.cz/). Skladnost z živilskimi standardi preverja državni inšpektorat za kmetijstvo in prehrano (http://szpi.gov.cz). Češki trgovinski inšpektorat preverja tudi skladnost s predpisi o varstvu potrošnikov. Varstvo potrošnikov velja tudi za potrošniška združenja in druge organe za varstvo potrošnikov.

7.2.             Kako opredeljujemo storitve?

Zahteve podajamo prek naše kontaktne elektronske pošte. Lahko pa se obrnete tudi na subjekte, navedene v oddelku 7.1. V zvezi s strankami nismo zavezani k nobenemu kodeksu ravnanja, niti se ga ne držimo.

7.3.       Kakšen je vaš pristop, ko pride do potrošniškega spora?

Če ste potrošnik in med vama nastane spor na podlagi pogodbe, ki ga ne morete rešiti neposredno, imate pravico spor predložiti češkemu trgovinskemu inšpektoratu (naslov: Czech Trade Inspection Authority, Central Inspectorate - ADR Department, ŠÄpÃnskà 15, 120 00 Prague 2; spletni vmesnik: www.coi.cz.; elektronski stik:: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) za izvensodno reševanje potrošniških sporov. To pravico lahko uveljavljate najpozneje v enem letu od datuma, ko ste prvič uveljavljali pravico, ki je predmet tega potrošniškega spora pri nas.

Uporabite lahko tudi spletno platformo, ki jo je vzpostavila Evropska komisija na naslovu: http://ec.europa.eu/consumers/odr/, da vložite zahtevek v zvezi z blagom ali storitvami, ki ste jih kupili pri nas, in poiščete subjekt za alternativno reševanje sporov.

7.4.      Kaj morate še vedeti?

Pri sklepanju pogodbe se uporabljajo sredstva komuniciranja na daljavo (vključno z internetom). Stroške, ki nastanejo pri uporabi sredstev komuniciranja na daljavo (zlasti stroške internetne povezave ali telefonskih klicev), nosite vi. Ti stroški se ne razlikujejo od standardne tarife.

Če ni drugače dogovorjeno, mora biti vsa korespondenca v zvezi s pogodbo med strankama v pisni obliki, in sicer po elektronski pošti, priporočeno po pošti ali z osebno dostavo. Z naše strani vam bomo pošiljko dostavili na elektronski naslov za dostavo, naveden v obrazcu za naročilo ali v vašem uporabniškem računu.

Če je (ali postane) katera koli določba teh splošnih pogojev neveljavna, neizvršljiva ali neuporabna, se namesto nje uporabi določba, ki se po pomenu najbolj približuje neveljavni, neizvršljivi ali neuporabni določbi. Neveljavnost, neučinkovitost ali neuporabnost ene določbe ne vpliva na veljavnost drugih določb. Pogodba (vključno s pogoji) se lahko spremeni ali dopolni samo v pisni obliki.

7.      GDPR - VARNOST IN VARSTVO INFORMACIJ IN OSEBNIH PODATKOVÂ

Upravljavec e-trgovine kot upravljavec osebnih podatkov (v nadaljnjem besedilu: upravljavec) v skladu z določbami 13. člena Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27.
aprila 2016, Splošna uredba o varstvu podatkov (v nadaljevanju: Uredba), obvešča svoje prejemnike (v nadaljevanju posamično imenovane "posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki"), da: 7.1. Osebni podatki posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ki jih bo naročnik posredoval ob oddaji naročila, bodo obdelani za namen sklenitve nakupapogodbo in njeno poznejše izvajanje, vključno s poravnavo morebitnih zahtevkov subjekta, ki izhajajo iz pomanjkljivega izvajanja. Primarna podlaga za obdelavo osebnih podatkov Subjekta, ki prispeva, je torej izvedba kupoprodajne pogodbe, določene z naročilom Subjekta, ki prispeva, in hkrati izpolnjevanje obveznosti Sopogodbenika v skladu z veljavnimi predpisi, ki urejajo pravice in obveznosti v zvezi z varstvom potrošnikov in vodenjem evidenc.

7.2 Razlog za posredovanje osebnih podatkov Subjektu je identifikacija strank, ki je potrebna za sklenitev in izvedbo kupoprodajne pogodbe, ki brez posredovanja teh podatkov ne bi bila mogoča.

7.3 Osebni podatki Posameznika se obdelujejo za obdobje, za katero je izvajalec dolžan hraniti takšne podatke v skladu s splošno veljavno zakonodajo, tj. najmanj 5 let po Zakonu o trgovini oziroma 10 let po Zakonu o DDV.

7.5 Izvajalec ni imenoval pooblaščene osebe za varstvo podatkov ali določil zastopnika za izvajanje svojih obveznosti v skladu z Uredbo. Osebni podatki sodelujočega se lahko razkrijejo ponudniku storitev dostave, ki ga je sodelujoči izbral za namen izpolnitve naročila, in drugim osebam, ki za Sopogodbenika opravljajo storitve dostave in dostave, da se zagotovi ustrezno izvajanje obveznosti iz občinskih predpisov. Sodelujoči ne namerava posredovati osebnih podatkov Posameznika nobeni tretji državi, mednarodni organizaciji ali drugim osebam, razen zgoraj naštetim.

7.6. Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico od Ponudnika zahtevati dostop do svojih osebnih podatkov, njihov popravek ali izbris ali omejitev obdelave ter ugovarjati obdelavi, ima pravico do prenosljivosti teh podatkov k drugemu upravljavcu ter pravico do vložitve pritožbe pri odboru za varstvo podatkov, če meni, da upravljavec pri obdelavi osebnih podatkov ravna v nasprotju z Uredbo.Â

Ti pogoji so veljavni in se uporabljajo od 27. avgusta 2018.