Uporabite zgornje gumbe , ki poenostavijo celoten postopek vračila blaga ali reklamacije. Vedno poskušamo delovati hitro in pošteno.
V primeru nekaterih reklamacij je možno, da bo dovolj le poslana fotografija ali video posnetek z opisom težave in blaga ni treba fizično pošiljati. S tem lahko prihranite čas in stroške za pošiljanje blaga, zato ponovno uporabite zgornje gumbe, kjer lahko naložite tudi fotografije.
Blago vrnite idealno čisto, suho in nenošeno. Če je vrnjeno blago rabljeno ali nepopolno (npr. brez embalaže), lahko vrnjeno ceno zmanjšamo za strošek vzpostavitve artikla v prvotno stanje v skladu z zakonodajo in pogoji. Povsem logično je, da izdelka ne želite kupiti od nekoga, ki ga je uporabljal pred vami.
Blago nam nikoli ne pošljite nazaj z gotovino ob dostavi , takega blaga ob dostavi ne bomo sprejeli.
Če vaš paket prispe poškodovan, kar se zgodi zelo redko, napišite poročilo o poškodbi pri prevozniku. Če ne, nas čim prej obvestite preko zgornjega obrazca.
Naslov za vračila ali reklamacije (mora vsebovati številko kode):
| Packeta Adriatic d.o.o |
| KOD: 93732778 |
| Tržaška cesta 40 |
| 1000 Ljubljana, SI |