Standardna revija št. 18
Standardna revija št. 18
Standardna revija št. 18
Standardna revija št. 18
Standardna revija št. 18
Standardna revija št. 18
Standardna revija št. 18
Standardna revija št. 18

Standardna revija št. 18

Ni na zalogi
7,90 €
Z DDV

Osemnajsta številka revije Standart, ene najprestižnejših revij o kavi na svetu, ki izhaja v češkem/slovaškem, angleškem in japonskem jeziku ter se prodaja v več kot 60 državah.

Ni na zalogi
detail_vyhody_heureka.png Preverjeno na ceneje.si detail_vyhody_doprava_zdarma.png Brezplačna dostava za naročila nad 85€
detail_vyhody_vse_skladem.png Široka ponudba na zalogi detail_vyhody_cerstve_prazena.png Vsak teden pražena kava
 

Kritika kot družbeni pojav lahko postane gonilna sila pri vašem delu. V aktualni številki revije Standart uvajamo novo vsebinsko strukturo, v kateri je tematski članek esej"Vprašanje kakovosti: o kavi in kritiki" izjemne Noe Berger, ki se osredotoča na uživanje kave. Noa podrobno preučuje trenutno stanje kritike izbrane kave in prav skozi te podrobnosti razkriva veliko o samem razvoju kritike, kot jo dojemamo na splošno. Ne spreglejte modrosti, ki so jo med drugim prispevali James Hoffmann, Scott Rao, Ashley Rodriguez, Michelle Johnson, Matter Perger in Oliver Strand!

Kritika je pomemben del rasti vsake panoge. Tudi zato, ker nas v prvi vrsti zanima razvoj izbrane kave, smo se odločili, da raziščemo vlogo kritike posebej z mislijo na kavo. Kaj lahko pričakujete v novi številki?

Na začetku vas opozarjamo, da Gwilym Davies objavlja drugi del serije, v kateri razkriva pogoste mite o kavi. Zakaj pravimo, da je kava zrno, ali arabica res prihaja z Arabskega polotoka in ali je robusta le izmišljena vrsta? Ashley Rodriquez kritično preuči cene zelene kave. Svetovalka in baristična mojstrica Erika Scent se je z nami pogovarjala tudi o tem, kako ravnati s kritiko, kaj storiti z njo, da vam bo koristila, in kako učinkovito kritizirati panogo, ki jo imate radi.

V tej številki nadaljujemo tudi serijo člankov o vodi z Adrianom Krishakom iz podjetja Need for Espresso: Underground. Tokrat si bomo ogledali, kje in kako poiskati informacije, ki vam lahko prihranijo ure razočaranja. V intervjuju z Iveto Pupišovo kritično pogledamo v hotelski svet in spoznamo delo hotelskega vohuna.

Ob listanju nove številke pa ne pozabimo na uspešne domače projekte in vam posredujemo informacije o tem, kako je podjetje Stacomb postalo uspešno podjetje, ki temelji na prijateljstvu in kakovostnih izdelkih.

EAN: 9771339821000

Morda vam bo všeč tudi

LB PLACEHOLDER